Tala Fou

proList_5

Le Fa'aaliga i totonu ole Fale Fogafale Lua

Fa'apuupuuga:O totonu o fale laiti Modular e mafai ona tulaga ese ma faʻapitoa e pei o teuteuga o fale masani. Tatou savavali faʻatasi....

 

Sa fa'amamaluina i matou i le vala'aulia matou te asiasi atu i se tama'i fale fogafale lua e 10 tausaga le matua i le vaiaso talu ai.Mai se mea mamao, o lanu eseese o le lanumoana, mumu, ma le moli na vave ona tosina atu i matou.E oo lava i le taumafanafana, e le mafai ona taofia lo'u manao e laa i totonu ma saili.

 

O le fale e aofia ai le 6 modules tumau (o le ola tautua o modules tumau e 50 tausaga), o le mea autu o le fausaga o le uamea, ma le pito i fafo e le gata ina ufiufi i mea e teteʻe ai, ae e valiina foi i se vaega o vali.Ae ui i lea, ona o le umi o le faʻaalia i le matagi ma le la, ma le leai o se tausiga, o le ele i fafo e iloagofie.Faʻafefea ona tausia se fale modular, o loʻo i ai se folasaga, kiliki e matamata ai.

 

Fale Fogafale Lua
Fale koneteina
se tamai fale
q tama'i fale teuteu

E ui atu i se auala tele, na matou oo atu ai i le alalaupapa ma le potu i le fogafale i lalo.Talu ai e leai se timu i totonu, e leai se 'ele e vaaia i fafo.O le mamanu totonu o le pito sili lea o se moega ma se faletaele (ona o loʻo nofoia, e le faigofie le puʻeina o ata).E foliga mai e leai se eseesega mai se potu e faia i piliki sima.I tafatafa o le faitotoʻa, o loʻo i ai se tamai faitotoʻa i le alalaupapa, lea e vaevaeina i ni vaega se tolu.O le pito i lalo o le paipa lapisi, o le vaega lona lua o le iunite i fafo o le ea malulu, ma le vaega lona tolu o le afi.Manaia tele le mamanu!

 

Ina ua uma ona asiasi i le fogafale muamua, sa matou o mai i le fogafale lona lua i luga o le escalator faataamilo i tafatafa o le alalaupapa.O le fogafale lona lua o loʻo iai foʻi se poletito, se potu, ma se potu malolo.E i ai se laulau lapotopoto laitiiti ma nofoa e lua i luga o le faapaologa, lea e masani ona e inu lauti ma matamata i le vaaiga.O loʻo i ai se potu i tafatafa o le potu talimalo e tutusa ma le potu o loʻo i lalo (mafaufau i le le faalauaiteleina o lē e ona le fale, matou te le o i totonu ma asiasi. susulu atoa, ma o le lauti seti i luga o le laulau e mafai foi ona vaaia Le talimalo ma le matagofie o le au talimalo.

 

O le asiasi atu i se tama'i fale i se taimi lata mai, e le mafai ona taofia lo'u manao e fai sa'u lava fale e tasi ma laitiiti!Afai e te manaʻo foʻi e te umiaina, faʻamolemole aua le faʻatuai e faʻafesoʻotaʻi matou!


Taimi meli: Iul-22-2022